torsdag 20 juni 2013

UTSProfitAds - Vad är det?

UTSProfitAds är ett program som startade den 16 juni och redan har betalat ut 1,6 miljoner dollar till sina användare... vilket är riktigt mycket! Jag läste en review samma dag som sidan släpptes men trodde direkt att det var en scam fast han hade payment proofs och allt... men eftersom han tydligen hade tjänat riktigt mycket bara efter några timmar så visste jag inte vad jag skulle tro på.Jag ångrar mig att jag inte satsa direkt men bättre sen än aldrig.

Hur gör man för att tjäna?
Det är ett cash back program! Man köper "ad packs" för 20$ stycket och ska få tillbaka totalt 30$. Hur snabbt det går beror på helt och hållet hur många ad packs som köps av användarna varje dag. Sidan blev så otroligt populär så snabbt och massor köpte så de som satsade den 16 Juni med 20$ tjänade flera 100$ direkt! Jag valde att gå in i programmet idag (4 dagar efter launch) med 40$. Vi får se hur det går :)


Mina stats efter en timme är ganska okej:



















 



Efter varje ad pack man köper får man också 1000 text ad impressions på UTSProftAds sida och 1000 banner ad impressions som visas längst ner på sidan vilket jag har använt för att framföra en annan sida som jag ska skriva om snart :)

Man kan endast ta ut pengar en gång per dag och därför väntar jag ett tag! Sedan gäller det ju bara att köpa ny ad package för de pengarna man tjänar men samtidigt få ut de man satsat!

  Läs mer här

(UTSProfitAds tar SolidTrustPay och Payza som betalningsmetod)












  • 1,000 text ad impressions to be shown on the top of all UTSProfitAds pages.
  • 1,000 banner ad impressions to be shown on the footer of all UTSProfitAds pages.
  • - See more at: http://www.utsprofitads.com/purchasepos.php#sthash.ryQC7GUl.dpuf

    1,000 text ad impressions to be shown on the top of all UTSProfitAds pages. - See more at: http://www.utsprofitads.com/purchasepos.php#sthash.ryQC7GUl.dpuf













  • 1,000 text ad impressions to be shown on the top of all UTSProfitAds pages.
  • 1,000 banner ad impressions to be shown on the footer of all UTSProfitAds pages.
  • - See more at: http://www.utsprofitads.com/purchasepos.php#sthash.ryQC7GUl.dpuf


    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar