lördag 22 juni 2013

UTSProfitAds - Har aldrig sett något liknande!

Jaha, då var det två dagar sen jag satsade i sidan UTSProfitAds med 2 ap packs (40$). Jag kan ju medge att sidan växer sjukt snabbt eftersom de redan betalat ut 4 miljoner dollar sen de startade (16 juni). För ju mer som köper ad packs, ju snabbare tjänar alla!

Iallafall efter ENDAST två dagar ser mina stats ut såhär:

Investerat: 40$
Aktiva shares: 4 (kvar att tjäna på dem = 55$)
Totalt tjänat: 64$
Konto balans: 11$
Uttaget: 13$

Som ni ser testade jag att göra ett uttag där de lovade att jag skulle få pengarna inom 24h.. så det är inte direkt någon "instant payouts"! Men lovat är lovat, jag fick mina 13$ idag på 20 timmar :)





















UTSProfitAds sidan är nere lite då och då men eftersom det endast är i "beta" så är det naturligt. De skriver att den 30 juli kommer allt vara klart.. men tycker det låter orimmligt att de ska ta en sån tid på sig, ja menar bara efter 5 dagar har de betalat ut 4 miljoner dollar.. jaja vi får se hur det går :)
Än så länge så får man tillbaka pengarna fort! Ska försöka göra ett uttag igen på 15-20$!

Läs mer här eller registrera dig

(det är alltid en risk att satsa i dessa program) 

Har ni några frågor eller funderingar, skriv gärna en kommentar :)

1 kommentar:

  1. hej. jag gick med i utsprofitads för 2 dagar sen och mina adpacks har inte generat någon vinst ännu. vad e de för fel?

    SvaraRadera