måndag 24 juni 2013

goodthing - Investerat 50$!

Var sugen att testa en ny HYIP sida... och hittade good-thing.biz! Det liknar liquirity men har inte riktigt samma profits. Kan inte säga om detta kommer gå vägen eller inte med utbetalningar sker som de ska!

Investerings planenerna


























Jag valde nummer "4" och investerade som sagt 50$ och om 15 dagar ska jag ha tjänat 210%! Om cirka 6 dagar kommer jag få tillbaka de pengarna jag satsat.. sidan har varit aktivt 14 dagar och jag har sett utbetalningar hela tiden länkat på forum. Får hoppas på det bästa! Gör en uppdatering när jag gjort en utbetalning till mitt STP!

Läs mer eller registrera dig

3 kommentarer:

  1. Vilket forum? Länka gärna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tittar ofta på forumet dreamteammoney.com och hittade "good-thing.biz" där: http://www.dreamteammoney.com/index.php?showtopic=179390

      Kolla gärna runt på forumet, man kan hitta mycket intressant.

      Henrik

      Radera
  2. Hej Henrik,

    Hur går det för dig i detta program?

    /Richard

    SvaraRadera