fredag 21 juni 2013

12 dagar med AdHitProfits (vad är det?)

Det var exakt 12 dagar sen jag satsade i sidan AdHitProfits! 

Men vad är detta? 
AHP är ett program som delar 100% av sina inkomster med sina medlemmar. Varje så kallad ad spot kostar $45 och från dessa är det möjligt att tjäna sammanlagt $56,25 som med andra ord blir en ökning med hela 125%! För varje ad spot får man också 1000 besökare till en valfri sida. Det enda man behöver göra är att kolla på 10 annonser från andra medlemmar varje dygn, annars slutar inkomsterna komma från sin ad spots. 

AHP förklarar det själva såhär:

"Your $45 purchase gives you a directory listing (permanent) and 1,000 visitors to your website.. and a bucket to fill up with cash
Each repurchase gives you another bucket to fill with cash, bumps your directory listing to the top, and 1,000 more visitors!

By clicking 10 ads daily, you continue to split in all site profits until you reach $56.25 (125%)

Cash to fill the bucket comes from....

1. Directory Listings & Website Traffic
2. Forum Advertising Services
3. 728x90 LeaderBoard Ads
4. 125x125 Banner Ads
5. 468x60 Banner Ads
6. Vacation Mode
7. Share Auto-Repurchase Convenience Fee
8. EzyBonds Shared Transaction Fees

Adhitprofits splits all the revenues from these 5 sources with everyone who has purchased a directory listing
and that position keeps receiving flow of cash until received 125%"



 





















Den 9 Juni gick jag in med 90$ med andra ord 2 ad spots. Här är mina stats idag (12 dagar senare):

Investerat: 90$
Aktiva ad spots: 3
Totalt tjänat: 230$
Totalt uttaget: 87$


Vad är min plan? 
Av mina aktiva ad spots har jag exakt 58$ kvar att få in! Nu ska jag spara upp till 45$, köpa en ad spot.. sen spara och ta ut 10$ (det minsta)! Då ligger jag på plus, ska sedan försöka göra allt större och tjäna ännu mer pengar utan att vara rädd för att förlora ett enda öre.



Läs mer om AdHitProfits eller registrera dig 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Kul att se att du tjänar pengar med adhitprofits.

    Visst är det ett mycket spännande och bra program.

    /Rickard

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Rickard!
      Ja det är häftigt, nu när man har tjänat tillbaka det man satsat känns det riktigt bra att endast gå på profit :)

      Radera