torsdag 20 juni 2013

Liquirity - 250% efter 10 dagar!!

Så detta kan låta som en stor scam!! MEN det är det inte, sidan heter Liquirity och har varit igång i åtta dagar nu. Hela grejen med liguirity är att sätta in pengar och sedan efter 10 dagar få tillbaka 250% av pengarna. Nu kanske ni tänker att de inte betalar ut och att detta aldrig kommer fungera osv.. Men först av allt, utbetalningarna sker instant (inom 3 sekunder) och man behöver endast ha 0,5$ i sitt account för att göra en withdrawl.


 Här ser ni allt jag tagit ut (totalt 34,95$):

























Så utbetalningarna fungerar utmärkt men hur fungerar och hålls denna sida uppe, jag menar 250% på 10 dagar är så sjukt ologiskt! Men genom att folk hela tiden sätter in mer pengar än det tas ut så går detta faktiskt.

Detta har jag kopierat från Liquiritys hemsida:
deposits: $ 102752.91
withdrawals: $ 50798.49
Här ser vi att just nu ligger det inne dubbelt så mycket pengar i sidan än som har tagits ut! Så det gäller hela tiden att deposits stapeln är högre än withdrawals.. alltså blir risken större och större ju fler som går med! Men än så länge fungerar sidan precis som den ska


Jag gick in med 41$ den 17 juni från mitt STP konto och just nu har jag fått tillbaka 34,95$.. alltså när jag vaknar imorgon kommer jag ha tjänat tillbaka de pengarna jag satsat och ungefär 6 dagar kommer jag tjäna profit på 60$ vilket är bra. De som gick in med mest pengar var över 1000$, de kommer få in en slant :)

Vill du testa Liquirity?

(det är en risk med program som dessa, när som helst kan de stängas ner)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar