lördag 22 juni 2013

Liquirity - Vad vore livet utan spänning?

(Vad är Liquirity?)

Totalt ligger mina withdrawals på 50.30$ av 41$ satsade.. alltså går jag +9$. Men vad vore livet utan spänning?
Tycker sidan ser stabil ut och stapeln växer som den ska:
 Deposits: $ 178598.95
Withdrawals: $ 93054.29
Jag hade 60$ på mitt STP konto som jag drog in i systemet, alltså har jag totalt 100$ nu i mina aktiva deposits.. detta ger mig hela 25$ per dygn! NU HOPPAS VI PÅ ATT INGET HÄNDER!! För i så fall kommer jag gå härifrån med 250$ om 10 dagar

Stats
Insatt: 99,96$
Uttaget: 50,31$

Kvar att tjäna
Första insättning (41$) - ungefär 50$
Andra insättning (60$) - ungefär 150$



Om ni förstorar bilden och kollar på investors... är det bara jag som känner igen namnet högst upp som investerat 5000$ i denna sida?? Dr.Lieven från HRS.





  










För er som undrar var jag får pengarna ifrån på mitt Solid Trust Pay konto så kan jag informera att jag en gång satte in 100$ på det, sen ska jag få det att växa så mycket som möjligt :)


Vill du testa Liquirity?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar